was successfully added to your cart.

Kurv

Serviceafdelingen udvides hos PCSYS

By 01/05/2016Generelt, Service

Tecsys har ansat to nye medarbejdere og har desuden fastansat lærlingen i serviceafdelingen. Dermed består serviceafdelingen nu af seks medarbejdere fordelt på Tecsys’ kontorer i Århus og i København.

Serviceafdelingen sørger for at hardwaren er i stabil drift, og kører ud til on-site reparationer eller for at teste opsætninger hos kunderne. Virksomhederne tegner en serviceaftale på deres hardware, så de undgår uforudsete udgifter og minimerer dyr nedetid, når en terminalskærm skal udskiftes eller netværket driller.

Vores serviceafdeling er en vigtig del af Tecsys, da vi nok differentierer os lidt fra vores kolleger i branchen som sælger dataopsamlingsstyr, ved at have så stor en serviceafdeling. Men uden den kan vi ikke yde den kundeservice, som vi ønsker. Vores serviceteknikere favner bredt i deres kompetencer, og der er samlet set rigtigt mange års erfaring siddende i den afdeling”, fortæller direktør Klaus Juhl.

Lars2Lars Brieghel-Müller er ny servicemanager og afdelingsansvarlig for serviceafdelingen.
Han har en baggrund fra Intermec (Honeywell), hvor han startede som System Engineer i 1997 og kender flere Tecsys medarbejdere der også har en fortid hos Intermec/Honeywell.

Robert Kirkovics, der er ansat som servicetekniker, kommer fra en lignende stilling hos Bluestar. Robert har 30 års erfaring som servicetekniker, hvor han har samlet erfaring med reparation af mange forskellige mærker af labelprintere og stregkodeterminaler, hvilket nu kommer Tecsys’ kunder til gode. Privat bor Robert i Roskilde og nyder at skrue på sine to gamle VW Sciroccoer.

malikMalik Klamer har færdiggjort sin tid som lærling i serviceafdelingen og er nu fastansat som Servicetekniker. Mange af Tecsys kunder har allerede stiftet bekendtskab med Malik, som altid er meget servicemindet og klar til at give en hjælpende hånd.