Softwaresupport

Vores softwaresupportere sørger for, at du kan arbejde effektivt.

Softwaresupport

Vores softwareafdeling består af specialister inden for print/labelsystemer, mobile systemer, transportsystemer og lagersystemer.

Når du køber software hos Tecsys, tilbyder vi en opdateringsaftale og en supportaftale. Det er vores erfaring, at der opstår mange spørgsmål, når et nyt system tages i brug. Når du tegner en supportaftale, sikrer vi at vi altid har minimum to udviklere, der er kompetente i det system, der er blevet udviklet til dig. Typisk er det de udviklere der oprindeligt har programmeret systemet, men ved udskiftning af personale sørger vi for at oplære en ny.

Ofte opstår der også nye behov for tilpasninger, hvor udviklerne kan være gode sparringspartnere til at finde den løsning der bedst kan implementeres i dit system, hvad enten det er en midlertidig løsning, eller der skal oprettes et nyt projekt, for at lave en tilpasning af systemet.

Få rådgivning

Peter Siggaard Andersen

er klar til at hjælpe dig

Supportaftale

En supportaftale tegnes for et år ad gangen. I en supportaftale er følgende inkluderet:

Der ydes support på den købte software på hverdage mellem 8 og 16, og i henhold til den aftalte SLA. Udvidet support kan tilkøbes både til opstart og til særlige lejligheder med kritisk behov for hurtig support, f.eks. ved Black Friday.

Når et problem opstår, kontaktes vores IT-helpdesk nemt via mail. Det sikrer, at alle henvendelser bliver besvaret hurtigst muligt af vores uddannede supportmedarbejdere.

Vi sørger for oplæring af jeres medarbejdere, der skal benytte helpdeskfunktionen, så vi sikrer hurtigst mulige løsninger uden misforståelser.

Opdateringsaftale

En opdateringsaftale tegnes for et år ad gangen. I en opdateringsaftale er følgende inkluderet:

Programopdateringer: Der udvikles løbende nye funktioner og evt. rapporterede fejl rettes og disse frigives i nye versioner, som man via opdateringsaftalen har adgang til at benytte. Vi sørger desuden for at vores standard software holdes opdateret ift nye versioner af drivere og styresystemer.

En opdateringsaftale inkluderer ikke assistance i forbindelse med installationen på jeres IT-systemer. En softwareløsning er ofte kompleks og integreret med individuelle systemer, som f.eks. ERP eller automationsløsninger, så der er behov for tilpasninger af integrationerne, før en opdatering af løsningen er muligt.